Крымская Дирекция УГППС Укрпочта

Крымская Дирекция УГППС Укрпочта

   
Написать администратору Добавить  в избранное Главная  
г. Симферополь
ул. Розы Люксембург, 1
тел. (0652) 27-21-01
тел/факс    24-81-66
г. Симферополь
ул. Розы Люксембург, 1
тел. (0652) 27-21-01
тел/факс    24-81-66
Сегодня:  
 
 
Сьогодення української пошти
Традиційно пошта асоціюється переважно з листами у конвертах, марками, глянцевими листівками, посилками, які пахнуть сургучем... Але запорукою успіху будь-якої компанії є уміння відповідати вимогам часу, постійно тримати руку на пульсі сучасних тенденцій.
У 2006 році Укрпошта здійснила стрімкий прорив на нові ринки: пересилання міжнародних електронних переказів в іноземній валюті (15 березня 2006 року вперше в Україні було здійснено обмін переказами в Євро з Португалією) та пересилання міжнародних згрупованих поштових віправлень "Консигнація" (спільні проекти із Поштою Словаччини, а також Фінською Поштою та АТ"Дойче Пост").
14 лютого 2007 року у Головному навчальному центрі "Зелена Буча" під головуванням генерального директора підприємства Ігоря Кравця відбулося засідання ради директорів Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта" (УДППЗ "Укрпошта"), на якому підбито підсумки діяльності підприємства у 2006 році та визначено завдання на 2007 рік. Участь у засіданні ради взяв директор Державного департаменту з питань зв'язку та інформатизації України Олександр Баранов.


Основні економічні результати діяльності


Аналіз роботи Укрпошти засвідчив, що в цілому заплановані показники фінансового плану підприємства, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29.03.06 р. за № 172-р, виконані.
Загальна сума доходу становить 2 507,8 млн грн, або на 15,8% більше, ніж передбачено планом, і на 21,4% перевищує відповідні минулорічні показники. Найбільший приріст доходів досягнуто під час надання таких послуг, як розповсюдження періодичних видань (на 23,9%), пересилання посилок (на 22,5%), доставка відправлень (на 12,6%), пересилання поштових переказів (на 12,4%).
Витрати підприємства становлять 2466,3 млн грн, або 115,2% до плану. Порівняно з минулорічними показниками вони зросли на 21,3%.
У цілому їх зростання обумовлено, насамперед, збільшенням витрат на оплату праці з нарахуваннями у зв'язку із підвищенням законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати.
При рентабельності 0,9% чистий прибуток підприємства становить 23,0 млн грн.
Підприємство не має заборгованості з платежів до бюджетів та державних цільових фондів. Усього сплачено податків, зборів, інших обов'язкових платежів на суму 523,5 млн грн, що на 21,7 % більше проти минулого року та на 66,2 млн грн (або на 14,5%) - планових, у т.ч до Державного бюджету - на суму 108,4 млн грн, що на 22,6% перевищує минулорічні показники.
Облікова чисельність працівників станом на 01.01.2007 року - 115 193 особи. Середня заробітна плата одного працівника в еквіваленті повної зайнятості зросла на 19,4 % проти відповідного показника 2005 року і становить 759,0 грн. Однак її розмір на 75% менший за середню заробітну плату в галузі зв'язку (1328,2 грн), на 37,2% - ніж у народному господарстві (1041,4 грн), але на 50,3% перевищує прожитковий мінімум (505 грн).
Продуктивність праці зросла на 15,7% порівняно з 2005 роком.


Послуги


Укрпошта надає споживачам понад 50 видів послуг. Крім суто поштових, це фінансові, логістичні, кур'єрські, транспортні, рекламні, послуги засобів зв'язку, реалізація карток попередньої оплати за послуги зв'язку, доступу до Інтернет тощо.


Динаміка надання основних видів послуг порівняно з 2005 роком є такою:
обсяги пересилання письмової кореспонденції залишилися на рівні 2005 року, посилок - зросли на 28,7%; переказів - на 2,2%, зокрема зросли обсяги електронних переказів на 27,1%; обсяги вихідних міжнародних електронних переказів на 79%, вхідних - на 62 %. У 2006 році один житель України передплатив 0,37 примірника друкованого видання, відправив 7,7 листа, 0,3 посилки, 0,47 грошового переказу.
Укрпошта здійснює обмін міжнародними електронними переказами з Азербайджаном, Вірменією, Казахстаном, Молдовою, Російською Федерацією, Португалією, Латвією, Білоруссю та Естонією. Нині клієнти можуть переказати гроші та отримати переказ як у національній, так і в іноземній валюті. У доларах США приймаються перекази до Росії, Білорусі, Молдови, Казахстану та Азербайджану. У євро приймаються перекази до Латвії, Вірменії, Естонії та Португалії. Вхідні в Україну перекази виплачуються в гривні, окрім тих, що надійшли з Португалії, які можуть виплачуватися в євро.
Найближчим часом планується відкрити обмін міжнародними електронними переказами з Таджикистаном та Узбекистаном. Активізується пересилання внутрішніх поштових відправлень "Експрес", надання кур'єрських послуг, зростають обсяги послуги "Товари-поштою", зокрема й на міжнародному рівні, набирає обертів послуга "Консигнація" (замовлення товарів за каталогами іноземних фірм). Відповідно до укладеної угоди із Поштою Словаччини зі Словаччини на територію України у 2006 році споживачам надійшло понад 428 тисяч посилок та понад 2 млн каталогів від німецької фірми "Неккерманн" (Німеччина).
Наприкінці 2006 року розширилася географія надання послуги "Консигнація": підписані договори співпраці з АТ "Дойче Пост" та корпорацією "Фінська пошта". З листопада 2006 року за каталогами фірми "Ів Роше" українські споживачі отримали з Німеччини майже 13 тисяч посилок.


Якість


У підприємстві здійснюється постійний контроль за якістю надання послуг, зокрема за проходженням та доставкою пошти і преси. Показник проходження простої письмової кореспонденції у IV кварталі 2006 року між обласними центрами України за три дні при нормі 85% становить00000 91,8%. Показник пересилання такої кореспонденції між райцентрами України за чотири дні при нормативі 83% становить 91,6%.


Технічний розвиток


Основними пріоритетами розвитку технічної та технологічної інфраструктури підприємства у 2006 році були:

  • автоматизація надання послуг та обробки інформації;
  • розвиток корпоративної комунікаційної мережі;
  • упровадження автоматизованих робочих місць для наданням послуги "Міжнародний електронний переказ в іноземній валюті";
  • оновлення технологічного автотранспорту й удосконалення системи транспортної логістики;
  • модернізація та реконструкція вузлів і відділень зв'язку;
  • заміна і розвиток мережі поштових скриньок.
Упродовж 2006 року освоєно 101 млн грн капітальних інвестицій, що становить 106% до плану і 145% до обсягів інвестицій минулого року, які спрямовані зокрема на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об'єктів поштового зв'язку, упровадження інформаційних технологій, оновлення технічних засобів і автотранспорту. Уведено в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції та капітального ремонту 111 об'єктів поштового зв'язку; з метою оновлення парку транспортних засобів для перевезення пошти придбано та впроваджено 184 автомобілі; встановлено у міських відділеннях поштового зв'язку 3014 комплектів автоматизованих робочих місць відділень зв'язку (АРМ ВЗ), у сільських - 6700 спеціалізованих ЕККА.
Проведено модернізацію інфраструктури корпоративної інформаційної мережі в частині модернізації та оснащення центрів обробки даних; упроваджено міжнародні штрих-кодові ідентифікатори для міжнародної пошти; модернізовано програмне забезпечення нової версії Автоматизованої системи реєстрації та контролю (АСРК) для реєстрації та контролю доставки та вручення поштових відправлень на об'єктах поштового зв'язку (дослідну експлуатацію цієї системи здійснено у Київській міській та Чернігівській дирекціях).
З Національним банком України укладено договір про еквайринг платіжних карт НСМЕП. Проведено модернізацію Центральної диспетчерської служби генеральної дирекції.
Крім того, придбано та впроваджено 3043 поштові скриньки, 400 контейнерів, 2 штемпелювальні машини та 2445 електронних ваг.
У 2006 році підприємством здійснено реконструкцію систем опалення на 320 об'єктах, упроваджено 518 нових систем освітлення та 541 лічильник енергоносіїв.
Для подальшого впровадження інформаційних технологій в Укрпошті впродовж 2007 - 2008 років передбачається спрямувати зусилля на формалізацію бізнес-процесів і нормативної бази, модернізацію програмно-технічної інфраструктури відділень зв'язку та обладнання центрів обробки даних, упровадження інтеграційної платформи підприємства, розроблення й упровадження веб-порталів "Електронне відділення зв'язку" і "Центр управління підприємством".


За рейтинговою оцінкою діяльності філіалів за 2006 рік І місце посіла Рівненська дирекція УДППЗ "Укрпошта".


Основними завданнями Укрпошти на 2007 рік є впровадження і розвиток нових комерційних проектів, поштово-фінансових послуг, здійснення технологічної модернізації, удосконалення операцій продажу послуг, підвищення культури обслуговування клієнтів, поліпшення якості роботи пошти, поглиблення співпраці з корпоративними клієнтами.


Наши новости

Погода

$ Деньги $

Поиск

Заказать курсовую